نوشته شده توسط : sevda

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد فیروزآباد در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد فیروزآباد نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان فیروزآباد و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد فیروزآباد را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد فیروزآباد 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد فیروزآباد تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد فیروزآباد پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد فیروزآباد دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد فیروزآباد 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/587/ثبت-نام-و-لیست-رشته-های-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-فیروزآباد-97---98.html

 



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد سما فسا در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما فسا نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان فسا و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد سما فسا را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما فسا 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سما فسا تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد سما فسا پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد سما فسا دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد سما فسا 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/586/ثبت-نام-و-لیست-رشته-های-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-سما-فسا-97---98.html

 



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

با یک حساب سرانگشتی و طبق آمار دانشگاه آزاد ، بیش از 95 درصد رشته محل های دانشگاه آزاد فیروزآباد بصورت بدون کنکور ارائه شده است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد فیروزآباد از سال 91 به بعد اقدام به ثبت نام بدون کنکور در بسیاری از رشته های خود کرده است . البته با توجه به سابقه 6 ساله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد فیروزآباد ، هنوز هم داوطلبانی هستند که از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد فیروزآباد 98 بی اطلاع می باشند . دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور در کلیه مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ، رشته ارائه داده است .  در لیست رشته های کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد فیروزآباد 98 صرفا رشته های غیر پزشکی ارائه شده و رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی ، پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، علوم آزمایشگاهی ، علوم تغذیه و بهداشت نه در دانشگاه آزاد فیروزآباد و نه در هیچ کدام از واحد های دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارند . برای مشاهده لیست رشته های بدون آرمون دانشگاه آزاد فیروزآباد می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/563/لیست-رشته-های-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-فیروزآباد-.html

 



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

با یک حساب سرانگشتی و طبق آمار دانشگاه آزاد ، بیش از 95 درصد رشته محل های دانشگاه آزاد سما فسا بصورت بدون کنکور ارائه شده است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد سما فسا از سال 91 به بعد اقدام به ثبت نام بدون کنکور در بسیاری از رشته های خود کرده است . البته با توجه به سابقه 6 ساله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سما فسا ، هنوز هم داوطلبانی هستند که از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما فسا 98 بی اطلاع می باشند . دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور در کلیه مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ، رشته ارائه داده است .  در لیست رشته های کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد سما فسا 98 صرفا رشته های غیر پزشکی ارائه شده و رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی ، پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، علوم آزمایشگاهی ، علوم تغذیه و بهداشت نه در دانشگاه آزاد سما فسا و نه در هیچ کدام از واحد های دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارند . برای مشاهده لیست رشته های بدون آرمون دانشگاه آزاد سما فسا می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/562/لیست-رشته-های-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-سما-فسا.html

 



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

یکی از مهم ترین تغییرات کنکور سراسری تفکیک رشته های با کنکور و بدون کنکور و جدا شدن مسیر ثبت نام این دو از هم است . به استناد از سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو داوطلبانی که علاقه مند به تحصیل در رشته های بدون کنکور که هر ساله در دفترچه انتخاب رشته آزمون سراسری منتشر می شد می توانند لیست رشته های بدون آزمون را در دفترچه ای جداگانه مشاهده کنند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور سراسری 98 پیش از ثبت نام لازم است از ضورابط و شرایط ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور 98 که در دفترچه ثبت نام آمده است اطلاع یابند . از مهم ترین شرایط ثبت نام دانشگاه های بدون آزمون داشتن مدرک دیپلم نظام قدیم ، دیپلم و پیش دانشگاهی ، دیپلم سال دوازدهم و یا کاردانی می باشد . برای اطلاع از جزئیات شرایط ثبت نام دانشگاه های بر اساس سوابق تحصیلی 98 می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/654/شرایط-ثبت-نام-دانشگاه-های-بدون-کنکور-98.html

 



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

در سال های گذشته در لیست رشته محل های ارائه شده در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری داوطلبان قادر بودند هم رشته های بدون آزمون و هم رشته های با آزمون را مشاهده کنند . به استناد از سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو امسال برای اولین بار ثبت نام رشته های بدون کنکور به صورت مجزا از رشته های با آزمون صورت می گیرد از این رو داوطلبان واجد شرایط رشته های بر اساس سوابق تحصیلی در زمان مقرر می بایست با در دست داشتن مدارک ثبت نام بدون کنکور سراسری 98 به سایت ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور 98 مراجعه کرده و فرم ثبت نام خود را تکمیل نمایند البته قسمتی از فرآیند مراحل ثبت نام به صورت حضوری است و احتمال دارد بخشی از مراحل ثبت نام به اینترنتی باشد . لینک ثبت نام دانشگاه های بدون آزمون احتمالا در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org فعال می شود . برای اطلاع دقیق از سایت ثبت نام دانشگاه های بر اساس سوابق تحصیلی 98 می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/652/سایت-ثبت-نام-دانشگاه-های-بدون-کنکور-98.html

 



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

داوطلبانی که خود را برای ورود به دانشگاه در سال 98 آماده می کنند علاوه بر کنکور سراسری از طریق بدون کنکور نیز می توانند وارد دانشگاه شوند . به استناد از سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو با توجه به استقبال داوطلبان و آمار پذیرفته شدگان بدون کنکور سراسری ، سازمان سنجش اقدام به تفکیک رشته محل های بر اساس سوابق تحصیلی از رشته های با آزمون کرده است در نتیجه متقاضیان ورود به دانشگاه در سال 98 می توانند در تاریخ 17 بهمن ماه 97 لیست رشته های بدون کنکور سراسری 98 را در دفترچه ای مجزا مورد بررسی قرار دهند . مدارک ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور 98 هنوز به طور دقیق مشخص نشده است برای اطلاع از مدارک ثبت نام دانشگاه های بر اساس سوابق تحصیلی 98 می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/651/مدارک-ثبت-نام-دانشگاه-های-بدون-کنکور-98.html

 



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری علاوه بر رشته های با آزمون ، رشته های بدون آزمون نیز ارائه می شود که در سال های اخیر تعداد زیادی از دانشجویان در رشته محل های بدون آزمون مشغول به تحصیل شدند . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو علاقه مندان به تحصیل در رشته های بدون کنکور سراسری 98 پس از انتشار اطلاعیه سازمان سنجش می بایست از میزان ، زمان و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه های بدون آزمون 98 اطلاع یابند . در حال حاضر هزینه ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور 98 اعلام نشده است . برای اطلاع از میزان هزینه و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه های بر اساس سوابق تحصیلی 98 توصیه میکنم به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/650/هزینه-ثبت-نام-دانشگاه-های-بدون-کنکور-98.html

 



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

هر ساله در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری شاهد ارائه بیش از 85 درصد رشته محل های بر اساس سوابق تحصیلی بودیم . به استناد از سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو در سال های گذشته داوطلبان متقاضی رشته های بدون کنکور دوره های روزانه ، نوبت دوم ( شبانه ) ، پردیس خودگردان ، پیام نور ، غیرانتفاعی ، علمی کاربردی و دانشگاه آزاد برای اطلاع از لیست رشته های بدون آزمون ، دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری را مطالعه کنند .  یکی از مهم ترین تغییرات کنکور 98 جدا شدن دفترچه انتخاب رشته های با آزمون و بدون آزمون سراسری 98 است . بنابراین از این به بعد لیست رشته های بدون کنکور 98 در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور سراسری 98 ارائه می شود . برای دریافت و مشاهده لیست رشته های بر اساس سوابق تحصیلی 98 توصیه می شود به سایت مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/648/لیست-رشته-های-بدون-کنکور-98.html

 



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

از آنجایی که امسال اولین سالی است که ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی به صورت جداگانه از کنکور سراسری انجام می شود بنابراین برای اطلاع از نحوه ثبت نام دانشگاه های بدون آزمون 98 اعم از سایت ، هزینه ، شرایط و مدارک ثبت نام باید منتظر اطلاعیه سازمان سنجش باشیم . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو علاقه مندان به ادامه تحصیل در رشته های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی 98 که در دوره های روزانه ، نوبت دوم ، پردیس خودگردان و دانشگاه های پیام نور ، غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد ارائه می شود می بایست در بازه زمانی اعلام شده توسط این مرکز به سایت ثبت نام بدون کنکور سراسری 98 مراجعه کرده و مراحل ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور 98 خود را با دقت انجام دهند . احتمالا قسمتی از مراحل ثبت نام به صورت اینترنتی باشد و داوطلبان باید قسمتی از مراحل ثبت نام را به صورت حضوری و با مراجعه به دانشگاه و یا موسسات پذیرنده انجام دهند . برای اطلاع از جزئیات نحوه ثبت نام دانشگاه های بر اساس سوابق تحصیلی 98 توصیه می شود به سایت مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

 

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/647/نحوه-ثبت-نام-دانشگاه-های-بدون-کنکور-98.html

 



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

جدا شدن رشته های بدون کنکور در دفترچه کنکور سراسری و تفکیک مسیر ثبت نام بدون آزمون سراسری 98 یکی از تغییرات قابل توجه در کنکور 98 است که طبق اطلاعیه سازمان سنجش مصوب شده است از این پس ثبت نام در 85 درصد رشته های بر اساس سوابق تحصیلی به صورت جداگانه انجام شود . به استناد از سایت مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو پس از انتشار دفترچه بدون کنکور سراسری 98 متقاضیان رشته های بدون کنکور ، می توانند در زمان ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور 98 که احتمالا 20 اسفند 97 تا اواخر مرداد 98 می باشد به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند . نحوه و زمان ثبت نام بدون کنکور 98 برای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از طریق سازمان سنجش برای ورودی مهر 98 در تاریخ 17 بهمن 97 اعلام خواهد شد . برای اطلاع دقیق از زمان ثبت نام دانشگاه های بر اساس سوابق تحصیلی 98 توصیه می شود به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/646/زمان-ثبت-نام-دانشگاه-های-بدون-کنکور-98.html

 



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد صفاشهر در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد صفاشهر نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان صفاشهر و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد سروستان را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد صفاشهر 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد صفاشهر تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد صفاشهر پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد صفاشهر دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد صفاشهر 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/583/ثبت-نام-و-لیست-رشته-های-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-صفاشهر-97---98.html

 



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد ششده و قره بلاغ در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ششده و قره بلاغ نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان ششده و قره بلاغ و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد ششده و قره بلاغ را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ششده و قره بلاغ 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ششده و قره بلاغ تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد ششده و قره بلاغ پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد ششده و قره بلاغ دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد ششده و قره بلاغ 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/585/ثبت-نام-و-لیست-رشته-های-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-ششده-و-قره-بلاغ-97---98.html

 



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد فسا در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد فسا نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان فسا و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد فسا را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد فسا 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد فسا تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد فسا پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد فسا دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد فسا 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/584/ثبت-نام-و-لیست-رشته-های-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-فسا-97---98.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد سما شیراز در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما شیراز نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان شیراز و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد سما شیراز را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما شیراز 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سما شیراز تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد سما شیراز پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد سما شیراز دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد سما شیراز 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/582/ثبت-نام-و-لیست-رشته-های-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-سما-شیراز-97---98.html

 



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

با یک حساب سرانگشتی و طبق آمار دانشگاه آزاد ، بیش از 95 درصد رشته محل های دانشگاه آزاد ششده و قره بلاغ بصورت بدون کنکور ارائه شده است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد ششده و قره بلاغ از سال 91 به بعد اقدام به ثبت نام بدون کنکور در بسیاری از رشته های خود کرده است . البته با توجه به سابقه 6 ساله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ششده و قره بلاغ ، هنوز هم داوطلبانی هستند که از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ششده و قره بلاغ 98 بی اطلاع می باشند . دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور در کلیه مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ، رشته ارائه داده است .  در لیست رشته های کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد ششده و قره بلاغ 98 صرفا رشته های غیر پزشکی ارائه شده و رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی ، پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، علوم آزمایشگاهی ، علوم تغذیه و بهداشت نه در دانشگاه آزاد سروستان و نه در هیچ کدام از واحد های دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارند . برای مشاهده لیست رشته های بدون آرمون دانشگاه آزاد ششده و قره بلاغ می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/561/لیست-رشته-های-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-ششده-و-قره-بلاغ-.html

 



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

با یک حساب سرانگشتی و طبق آمار دانشگاه آزاد ، بیش از 95 درصد رشته محل های دانشگاه آزاد فسا بصورت بدون کنکور ارائه شده است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد فسا از سال 91 به بعد اقدام به ثبت نام بدون کنکور در بسیاری از رشته های خود کرده است . البته با توجه به سابقه 6 ساله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد فسا ، هنوز هم داوطلبانی هستند که از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد فسا 98 بی اطلاع می باشند . دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور در کلیه مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ، رشته ارائه داده است .  در لیست رشته های کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد فسا 98 صرفا رشته های غیر پزشکی ارائه شده و رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی ، پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، علوم آزمایشگاهی ، علوم تغذیه و بهداشت نه در دانشگاه آزاد فسا و نه در هیچ کدام از واحد های دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارند . برای مشاهده لیست رشته های بدون آرمون دانشگاه آزاد فسا می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/560/لیست-رشته-های-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-فسا-.html

 



:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

با یک حساب سرانگشتی و طبق آمار دانشگاه آزاد ، بیش از 95 درصد رشته محل های دانشگاه آزاد صفاشهر بصورت بدون کنکور ارائه شده است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد صفاشهر از سال 91 به بعد اقدام به ثبت نام بدون کنکور در بسیاری از رشته های خود کرده است . البته با توجه به سابقه 6 ساله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد صفاشهر ، هنوز هم داوطلبانی هستند که از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد صفاشهر 98 بی اطلاع می باشند . دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور در کلیه مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ، رشته ارائه داده است .  در لیست رشته های کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد صفاشهر 98 صرفا رشته های غیر پزشکی ارائه شده و رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی ، پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، علوم آزمایشگاهی ، علوم تغذیه و بهداشت نه در دانشگاه آزاد صفاشهر و نه در هیچ کدام از واحد های دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارند . برای مشاهده لیست رشته های بدون آرمون دانشگاه آزاد صفاشهر می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/559/لیست-رشته-های-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-صفاشهر-.html

 



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

با یک حساب سرانگشتی و طبق آمار دانشگاه آزاد ، بیش از 95 درصد رشته محل های دانشگاه آزاد سما شیراز بصورت بدون کنکور ارائه شده است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد سما شیراز از سال 91 به بعد اقدام به ثبت نام بدون کنکور در بسیاری از رشته های خود کرده است . البته با توجه به سابقه 6 ساله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سما شیراز ، هنوز هم داوطلبانی هستند که از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما شیراز 98 بی اطلاع می باشند . دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور در کلیه مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ، رشته ارائه داده است .  در لیست رشته های کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد سما شیراز 98 صرفا رشته های غیر پزشکی ارائه شده و رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی ، پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، علوم آزمایشگاهی ، علوم تغذیه و بهداشت نه در دانشگاه آزاد سما شیراز و نه در هیچ کدام از واحد های دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارند . برای مشاهده لیست رشته های بدون آرمون دانشگاه آزاد سما شیراز می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/558/لیست-رشته-های-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-سما-شیراز-.html

 



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

هر ساله داوطلبان پذیرش رشته های با آزمون و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی کنکور سراسری همزمان از طریق سازمان سنجش ثبت نام می‌ کردند ولی از کنکور 98 به بعد ثبت نام کنکور سراسری و ثبت نام بدون کنکور سراسری 98 به صورت مجزا انجام می شود . به استناد از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دفترچه ثبت نام بدون کنکور 98 در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر می شود . لیست رشته های بر اساس سوابق تحصیلی دفترچه انتخاب رشته همه گروه های آزمایشی تفکیک شده و در دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری 98 تا اواسط بهمن ماه سال 97 منتشر می شود . برای دالود دفترچه ثبت نام رشته های بدون کنکور 98 توصیه می کنم به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/649/دفترچه-ثبت-نام-دانشگاه-های-بدون-کنکور-98.html

 



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

یکی از تغییرات کنکور 98 تفکیک رشته های بدون آزمون از رشته های با آزمون در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری است . به استناد از سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو از این پس لیست رشته های بدون کنکور سراسری 98 در دفترچه ای مجزا از دفترچه انتخاب رشته کنکور 98 منتشر می شود بنابراین مسیر ثبت نام رشته های بدون آزمون سراسری 98 از کنکور سراسری جدا شده است و داوطلبان می توانند قبل از ثبت نام کنکور سراسری ، لیست رشته های بر اساس سوابق تحصیلی کنکور 98 را بررسی نمایند . بنابر این ازین پس راه ثبت نام رشته های بدون کنکور سراسری 98 از ثبت نام کنکور سراسری جدا شده و بصورت مجزا انجام می شود . زمان شروع تحصیل داوطلبان رشته های بر اساس سوابق تحصیلی سراسری 98 همزمان با سایر داوطلبان و از مهر ماه خواهد بود و همچنین نحوه پذیرش دانشجویان در مدرک اعطایی در زمان فارغ التحصیلی درج نخواهد شد . برای اطلاع از جزئیات ثبت نام رشته های بدون کنکور 98 توصیه می کنم به سایت مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/645/ثبت-نام-دانشگاه-های-بدون-کنکور-98.html

 



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد کوارفارس در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کوارفارس نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان کوارفارس و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد کوارفارس را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کوارفارس 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کوارفارس تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد کوارفارس پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد کوارفارس دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد کوارفارس 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/581/ثبت-نام-و-لیست-رشته-های-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-کوارفارس-97---98.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد خفر در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد خفر نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان خفر و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد خفر را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد خفر 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خفر تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد خفر پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد خفر دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد خفر 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/580/ثبت-نام-و-لیست-رشته-های-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-خفر-97---98.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد خرامه در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد خرامه نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان خرامه و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد خرامه را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد خرامه 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خرامه تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد خرامه پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد خرامه دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد خرامه 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/579/ثبت-نام-و-لیست-رشته-های-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-خرامه-97---98.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد سروستان در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سروستان نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان سروستان و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد سروستان را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سروستان 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سروستان تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد سروستان پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد سروستان دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد سروستان 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/578/ثبت-نام-و-لیست-رشته-های-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-سروستان-97---98.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

با یک حساب سرانگشتی و طبق آمار دانشگاه آزاد ، بیش از 95 درصد رشته محل های دانشگاه آزاد کوارفارس بصورت بدون کنکور ارائه شده است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد کوارفارس از سال 91 به بعد اقدام به ثبت نام بدون کنکور در بسیاری از رشته های خود کرده است . البته با توجه به سابقه 6 ساله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کوارفارس ، هنوز هم داوطلبانی هستند که از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کوارفارس 98 بی اطلاع می باشند . دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور در کلیه مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ، رشته ارائه داده است .  در لیست رشته های کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد کوارفارس 98 صرفا رشته های غیر پزشکی ارائه شده و رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی ، پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، علوم آزمایشگاهی ، علوم تغذیه و بهداشت نه در دانشگاه آزاد کوارفارس و نه در هیچ کدام از واحد های دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارند . برای مشاهده لیست رشته های بدون آرمون دانشگاه آزاد کوارفارس می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/557/لیست-رشته-های-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-کوارفارس-.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

با یک حساب سرانگشتی و طبق آمار دانشگاه آزاد ، بیش از 95 درصد رشته محل های دانشگاه آزاد خفر بصورت بدون کنکور ارائه شده است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد خفر از سال 91 به بعد اقدام به ثبت نام بدون کنکور در بسیاری از رشته های خود کرده است . البته با توجه به سابقه 6 ساله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خفر ، هنوز هم داوطلبانی هستند که از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد خفر 98 بی اطلاع می باشند . دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور در کلیه مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ، رشته ارائه داده است .  در لیست رشته های کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد خفر 98 صرفا رشته های غیر پزشکی ارائه شده و رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی ، پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، علوم آزمایشگاهی ، علوم تغذیه و بهداشت نه در دانشگاه آزاد خفر و نه در هیچ کدام از واحد های دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارند . برای مشاهده لیست رشته های بدون آرمون دانشگاه آزاد خفر می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/556/لیست-رشته-های-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-خفر-.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

با یک حساب سرانگشتی و طبق آمار دانشگاه آزاد ، بیش از 95 درصد رشته محل های دانشگاه آزاد خرامه بصورت بدون کنکور ارائه شده است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد خرامه از سال 91 به بعد اقدام به ثبت نام بدون کنکور در بسیاری از رشته های خود کرده است . البته با توجه به سابقه 6 ساله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خرامه ، هنوز هم داوطلبانی هستند که از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد خرامه 98 بی اطلاع می باشند . دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور در کلیه مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ، رشته ارائه داده است .  در لیست رشته های کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد خرامه 98 صرفا رشته های غیر پزشکی ارائه شده و رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی ، پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، علوم آزمایشگاهی ، علوم تغذیه و بهداشت نه در دانشگاه آزاد خرامه و نه در هیچ کدام از واحد های دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارند . برای مشاهده لیست رشته های بدون آرمون دانشگاه آزاد خرامه می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/554/لیست-رشته-های-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-خرامه.html

 



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

با یک حساب سرانگشتی و طبق آمار دانشگاه آزاد ، بیش از 95 درصد رشته محل های دانشگاه آزاد سروستان بصورت بدون کنکور ارائه شده است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد سروستان از سال 91 به بعد اقدام به ثبت نام بدون کنکور در بسیاری از رشته های خود کرده است . البته با توجه به سابقه 6 ساله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سروستان ، هنوز هم داوطلبانی هستند که از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سروستان 98 بی اطلاع می باشند . دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور در کلیه مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ، رشته ارائه داده است .  در لیست رشته های کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد سروستان 98 صرفا رشته های غیر پزشکی ارائه شده و رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی ، پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، علوم آزمایشگاهی ، علوم تغذیه و بهداشت نه در دانشگاه آزاد سروستان و نه در هیچ کدام از واحد های دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارند . برای مشاهده لیست رشته های بدون آرمون دانشگاه آزاد سروستان می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/553/لیست-رشته-های-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-سروستان.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد زرقان در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زرقان نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان زرقان و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد زرقان را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زرقان 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد زرقان تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد زرقان پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد زرقان دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد زرقان 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/577/ثبت-نام-و-لیست-رشته-های-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-زرقان-97---98.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد داریون در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد داریون نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان داریون و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد داریون را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد داریون 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد داریون تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد داریون پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد داریون دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد داریون 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/547/ثبت-نام-و-لیست-رشته-های-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-داریون-97---98.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد سما داراب در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما داراب نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان داراب و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد سما داراب را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما داراب 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سما داراب تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد سما داراب پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد سما داراب دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد سما داراب 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/546/ثبت-نام-و-لیست-رشته-های-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-سما-داراب-97---98.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

با یک حساب سرانگشتی و طبق آمار دانشگاه آزاد ، بیش از 95 درصد رشته محل های دانشگاه آزاد زرقان بصورت بدون کنکور ارائه شده است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد زرقان از سال 91 به بعد اقدام به ثبت نام بدون کنکور در بسیاری از رشته های خود کرده است . البته با توجه به سابقه 6 ساله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد زرقان ، هنوز هم داوطلبانی هستند که از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زرقان 98 بی اطلاع می باشند . دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور در کلیه مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ، رشته ارائه داده است .  در لیست رشته های کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد زرقان 98 صرفا رشته های غیر پزشکی ارائه شده و رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی ، پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، علوم آزمایشگاهی ، علوم تغذیه و بهداشت نه در دانشگاه آزاد زرقان و نه در هیچ کدام از واحد های دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارند . برای مشاهده لیست رشته های بدون آرمون دانشگاه آزاد زرقان می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/550/لیست-رشته-های-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-زرقان.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

با یک حساب سرانگشتی و طبق آمار دانشگاه آزاد ، بیش از 95 درصد رشته محل های دانشگاه آزاد داریون بصورت بدون کنکور ارائه شده است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد داریون از سال 91 به بعد اقدام به ثبت نام بدون کنکور در بسیاری از رشته های خود کرده است . البته با توجه به سابقه 6 ساله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد داریون ، هنوز هم داوطلبانی هستند که از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد داریون 98 بی اطلاع می باشند . دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور در کلیه مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ، رشته ارائه داده است .  در لیست رشته های کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد داریون 98 صرفا رشته های غیر پزشکی ارائه شده و رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی ، پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، علوم آزمایشگاهی ، علوم تغذیه و بهداشت نه در دانشگاه آزاد داریون و نه در هیچ کدام از واحد های دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارند . برای مشاهده لیست رشته های بدون آرمون دانشگاه آزاد داریون می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/530/لیست-رشته-های-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-داریون.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

با یک حساب سرانگشتی و طبق آمار دانشگاه آزاد ، بیش از 95 درصد رشته محل های دانشگاه آزاد سما داراب بصورت بدون کنکور ارائه شده است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد سما داراب از سال 91 به بعد اقدام به ثبت نام بدون کنکور در بسیاری از رشته های خود کرده است . البته با توجه به سابقه 6 ساله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سما داراب ، هنوز هم داوطلبانی هستند که از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما داراب 98 بی اطلاع می باشند . دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور در کلیه مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ، رشته ارائه داده است .  در لیست رشته های کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد سما داراب 98 صرفا رشته های غیر پزشکی ارائه شده و رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی ، پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، علوم آزمایشگاهی ، علوم تغذیه و بهداشت نه در دانشگاه آزاد سما داراب و نه در هیچ کدام از واحد های دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارند . برای مشاهده لیست رشته های بدون آرمون دانشگاه آزاد سما داراب می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/525/لیست-رشته-های-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-سما-داراب-.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

در مسیر آزمون کارشناسی ارشد 98 گام بعدی پس از اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد 98 ، انتخاب رشته کارشناسی ارشد می باشد . به استناد از سایت مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تحصیلیکو داوطلبان برای اقدام به انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می بایست ابتدا به سایت سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی Azmoon.org مراجعه نموده و دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد 98 را دریافت و مطالعه کنند تا با اطلاع از شرایط و قوانین مندرج در دفترچه انتخاب رشته ارشد آزاد بتوانند به نحوه صحیح به انتخاب رشته محل های خود بپردازن . برای دانلود مستقیم دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 و همچنین زمان انتشار آن میتوانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/642/دفترچه-انتخاب-رشته-کارشناسی-ارشد-دانشگاه-آزاد-98.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

در مسیر آزمون کارشناسی ارشد 98 گام بعدی پس از اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد 98 ، انتخاب رشته کارشناسی ارشد می باشد . به استناد از سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو داوطلبان برای اقدام به انتخاب رشته کارشناسی ارشد می بایست ابتدا به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 را دریافت و مطالعه کنند تا با اطلاع از شرایط و قوانین مندرج در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد بتوانند به نحوه صحیح به انتخاب رشته محل های خود بپردازن . برای دانلود مستقیم دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری 98 و همچنین زمان انتشار آن میتوانید به سایت مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/641/دفترچه-انتخاب-رشته-کارشناسی-ارشد-98.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

در مسیر آزمون دکتری 98 گام بعدی پس از اعلام نتایج اولیه دکتری 98 ، انتخاب رشته دکتری می باشد . به استناد از سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو داوطلبان برای اقدام به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد می بایست ابتدا به سایت سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی Azmoon.org مراجعه نموده و دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد 98 را دریافت و مطالعه کنند تا با اطلاع از شرایط و قوانین مندرج در دفترچه انتخاب رشته دکتری آزاد بتوانند به نحوه صحیح به انتخاب رشته محل های خود بپردازن . برای دانلود مستقیم دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98 و همچنین زمان انتشار آن میتوانید به سایت مشاوره تحصیلی دکتری تخصصی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/644/دفترچه-انتخاب-رشته-دکتری-دانشگاه-آزاد-98.html

 



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

در مسیر آزمون دکتری 98 گام بعدی پس از اعلام نتایج اولیه دکتری 98 ، انتخاب رشته دکتری می باشد . به استناد از سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو داوطلبان برای اقدام به انتخاب رشته دکتری می بایست ابتدا به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری 98 را دریافت و مطالعه کنند تا با اطلاع از شرایط و قوانین مندرج در دفترچه انتخاب رشته دکتری بتوانند به نحوه صحیح به انتخاب رشته محل های خود بپردازن . برای دانلود مستقیم دفترچه انتخاب رشته دکتری 98 و همچنین زمان انتشار آن میتوانید به سایت مشاوره تحصیلی دکتری تخصصی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/643/دفترچه-انتخاب-رشته-دکتری-98.html

 



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

پس از مطلع شدن داوطلبان از نتایج اولیه آزمون دکتری 98 ، نوبت به انتخاب رشته برای دانشگاه های سراسری و آزاد به صورت جداگانه می رسد . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی دکتری تخصصی تحصیلیکو نحوه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد به ایت صورت است که مجار شدگان دکتری آزاد می بایست در زمان تعیین شده از سوی این دانشگاه برای دریافت دفترچه انتخاب رشته و مشاهده کدرشته محل ها اقدام نمایند . انتخاب رشته دکتری آزاد به صورت کاملا الکترونیکی است . داوطلبانی که هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد را پرداخت کردند ، بعد از ورود به سامانه انتخاب رشته می توانند نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام نمایند . به دلیل اهمیت بالای نحوه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98 توصیه می کنم برای اطلاع کامل از این فرایند به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/638/نحوه-انتخاب-رشته-دکتری-دانشگاه-آزاد-98.html

 



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 دی 1397 | نظرات ()